1

PLATBA

Jak objednávku zaplatím?

Objednávku zaplatíte pohodlně platební kartou online nebo hotově v našem showroomu.

Kdy se z mojí karty strhává platba za zapůjčení?

Platba za půjčení obleku se strhává z karty ihned po zaplacení objednávky.

Co mám dělat, když se mi nepodaří provést platbu online?

Zkontrolujte správnost vyplněných údajů a platnost vaší karty. Pokud je vše v pořádku, zkuste platbu za chvíli zopakovat. Pokud problémy s kartou přetrvávají, kontaktujte vaši banku.

Proč není možnost dobírky?

Snažili jsme se celý proces maximálně zjednodušit. Platby kartou online se nemusíte vůbec obávat. Spolupracujeme s GP webpay, nejpoužívanější platební bránou v českých e-shopech, která splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard, VISA i American Express.

Jak budu vědět, že jste obdrželi mou objednávku a že platba proběhla v pořádku?

Ihned po zaplacení vám přijde na email potvrzení o zaplacení a potvrzení o přijetí objednávky.

Jsou ceny za obleky a doplňky konečné?

Ano. Uvedené ceny za veškeré zboží na našem webu jsou konečné (včetně DPH) a nic navíc platit nebudete. Doprava tam i zpět je pro vás také zdarma.

2

DEPOZIT

Proč musím platit depozit (vratnou kauci)?

Depozit je standardní prostředek u pronajímaného zboží, který slouží k pokrytí případných vážných poškození obleku.

Jak funguje vratná kauce?

Nejpozději 10 dní před konanou akcí je potřeba zaplatit vratnou kauci. Vratnou kauci při platbě online nestrháváme, držíme ji jako blokovanou částku na vašem účtu. Celou částku odblokujeme ihned po obdržení zboží v řádném termínu a ujištění se o jeho přijatelném stavu odpovídajícím jeho běžnému nošení.

Jak zaplatím vratnou kauci?

Kauci můžete zaplatit dvěma způsoby. Buď osobně v našem showroomu nebo kreditní kartou online. Emailem vás včas upozorníme, že je potřeba vratnou kauci zaplatit. Jednoduše se přihlásíte do svého účtu SuitsUp.cz a v záložce DEPOZIT vyberete možnost „zaplatit.“ Po zaplacení vratné kauce vám přijde potvrzovací email. Zásilka je na základě vratné kauce ihned odeslána.

Kdy získám vratnou kauci zpět?

Kauce je vrácena v nejbližší možný termín. Pokud nám dorazí nepoškozené zboží, kdy stav zboží odpovídá běžnému nošení. A to buď v hotovosti v našem showrooomu nebo na váš účet, ke kterému se váže kreditní karta, ze které jste kauci platili.

V jakém případě mi nebude kauce vrácena

Pokud nám nezašlete zboží zpět do domluveného termínu nebo přijde zboží poškozené a znečištěné (nevztahuje se na opotřebení běžným nošením), můžeme si nechat část nebo celou částku kauce na pokrytí způsobených škod.

3

OBJEDNÁVKA

Jak si objednám zboží?

Zboží jednoduše objednáte tak, že zvolený oblek, smoking nebo doplňky vložíte do košíku. Z košíku lze libovolně jednotlivé položky přidávat nebo ubírat. V následujícím kroku zvolíte termín události, ke které si zboží zapůjčujete a dále doplníte pár údajů o vaší postavě, doručovací údaje, kontaktní údaje a způsob doručení.

Můžu si objednat více obleků najednou?

Pokud máte zájem o více obleků, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku.

Můžu zrušit objednávku?

Pokud chcete stornovat online objednávku:

  • 48 hodin a méně před objednaným termínem dodání - Storno poplatek: 100% částky
  • 3 ‐ 9 dní před objednaným termínem dodání - Storno poplatek: 50% částky za půjčení
  • 10 nebo více než 10 dní do termínu dodání - bez poplatku
4

DORUČENÍ

Kolik stojí poštovné

Poštovné je tam i zpět ZDARMA. Balíček dorazí přímo k vašim dveřím kurýrem nebo si oblek můžete vyzvednout v našem showroomu v Praze.

Jak mi bude oblek doručen?

Oblek je vždy pečlivě zabalen do krabice a ochranného obalu, aby nedošlo k jeho poškození. Jakmile předáme kurýrovi zboží k přepravě, obdržíte email a SMS se sledovacím číslem zásilky. Balíček je doručován na vámi zvolenou adresu následující den od odeslání.

V každém balíčku najdete

  • Fakturu
  • Předvyplněný formulář České Pošty pro snadné vrácení
  • Doporučení k údržbě zapůjčeného obleku
Co když mě kurýr nezastihne?

Pokud nebudete v době doručení na zvolené adrese, balíček bude uložen na nejbližší poště, kde si ho můžete v rámci pracovní doby příslušné pošty vyzvednout.

Je zásilka pojištěna?

Ano, pojištění zásilky je zabezpečeno a pro vás je ZDARMA.

Můžu si oblek vyzvednout osobně?

Ano, oblek si můžete po domluvě vyzvednout v našem showroomu v Praze. Adresu najdete na https://suitsup.cz/kontakty.

5

VRÁCENÍ

Jak pošlu oblek zpět?

Snažili jsme se celý proces vrácení maximálně zjednodušit. Jediné, co je potřeba, zabalit oblek do původní krabice a nalepit na ni nálepkou s předplaceným poštovným (která vám dorazí se zbožím). Balíček pak jen necháte na jakékoliv pobočce České pošty.

Jak mám zabalit oblek k vrácení?

Oblek zabalíte do ochranného obalu a krabice, tedy stejným způsobem, jak vám byl doručen. Poté nalepíte na krabici předplacenou nálepku, kterou jste v balíčku obdrželi.

Kolik času mám na vrácení obleku?

Na vrácení půjčeného obleku máte 3 pracovní dny od termínu konání akce.

Co se stane, když nestihnu oblek vrátit v domluvený den?

Abychom vám vyšli vstříc, necháváme na vrácení časovou rezervu. Na vrácení obleku máte 3 pracovní dny od termínu konání akce. Pokud do té doby nestihnete zboží odeslat, bude vám účtováno 50% z vratné zálohy. Pokud oblek neobdržíme do 7 pracovních dní od konání akce, budeme si muset ponechat kauci v plné výši jako kompenzaci za vzniklé škody.

Co mám dělat, když oblek poškodím?

Když se náhodou stane, že oblek omylem poškodíte, nemějte strach. To nejlepší, co můžete udělat, je kontaktovat nás na [email protected]. Ke každému případu přistupujeme individuálně a samozřejmě se budeme snažit situaci co nejlépe vyřešit. Hlavně se nepokoušejte sami oblek vyčistit.

6

MĚŘENÍ

Jak se změřím?

Měření se nemusíte vůbec obávat. Celý proces je jednoduchý, rychlý a nezabere víc než pár minut. Měřením vás provedeme krok za krokem pomocí názorných videí. Jediné co budete potřebovat, je krejčovský metr. Abychom získali co nejpřesnější míry, doporučujeme ovšem poprosit někoho, kdo vám s měřením pomůže.

Proč se musím měřit?

Doručit vám perfektně padnoucí oblek je pro nás největší prioritou. K tomu potřebujeme zjistit pár údajů o vaší postavě. Nemusíte se ale ničeho bát, proces je opravdu jednoduchý a rychlý.

Můžu se změřit sám?

Krok za krokem vás provedeme rychlým procesem měření. Změřit se můžete sami před zrcadlem. Aby byly míry co nejpřesnější, doporučujeme poprosit někoho, kdo vám s měřením pomůže.

Nejsem si s měřením jistý, co mám dělat?

Pokud potřebujete s měřením pomoct, neváhejte nás kontaktovat. Naši FIT specialisté vás procesem měření provedou krok za krokem.

Co k měření potřebuji?

Jediné co budete potřebovat, je krejčovský metr. Aby byly míry co nejpřesnější, doporučujeme poprosit někoho, kdo vám s měřením pomůže.

Co je konfekční velikost?

Konfekční velikost je standardizovaná velikost oblečení, kterou nakupujete v klasických obchodech.

Proč musím u měření vyplňovat všechny údaje?

Abychom vám doručili oblek, který vám skvěle padne, budeme potřebovat pár údajů o vaší postavě. Údaje z měření jsou pro nás velmi důležité. Pokud si nevíte rady nebo si nejste s něčím jisti, kontaktujte nás. Naši FIT specialisté vám poradí a společně s vámi objednávku dokončí.

Co když mi přijde oblek, který mi nebude sedět

Naší prioritou je dodat vám perfektně padnoucí oblek, proto uděláme maximum, abyste byli spokojení. Pokud se stane, že by vám oblek neseděl, na případnou výměnu máme dostatek času. Stačí nás jen co nejdříve kontaktovat a o vše se postaráme.

7

KOMPLETY

Co je komplet?

Komplet je kombinace obleku nebo smokingu s vhodnými doplňky a botami. Naši designéři pro vás připravili různé varianty kompletů podle nejnovějších trendů. Oblékneme vás od hlavy až k patě.

Můžu si komplet sám sestavit?

Pokud nenajdete mezi komplety to, co hledáte, můžete si sestavit komplet přesně podle svého. Fantazii se meze nekladou. Stačí jen vybrat požadovaný oblek nebo smoking, doplňky nebo boty a vložit zboží do košíku. Z košíku lze položky libovolně přidávat nebo vybírat.

Můžu si komplet sám ještě upravit?

Ano, pokud se vám líbí jeden z našich kompletů, ale raději byste například motýlka než kravatu, stačí si vybrat komplet a požadovanou položku změnit. To provedete tak, že si komplet přidáte do košíku, kde se vám nyní zobrazí všechny položky. Motýlka odstraníte a jednoduše přidáte kravatu, která se vám líbí.

8

MATERIÁLY

Z jakého materiálu jsou obleky?

Všechny naše obleky a smokingy jsou ze 100% vlny kvality SUPER 110 ́s až SUPER 150 ́s. K výrobě obleků používáme ty nejkvalitnější látky značky REDA a BARBERIS.

Co je REDA?

Značku REDA založil Carlo Reda v Itálii v roce 1865. Jeho materiály vynikají kvalitou, luxusem, sofistikovaností, a proto jsou také využívány největšími módními domy z celého světa. REDA je symbolem italské odbornosti a elegance v kombinaci s řemeslnými tradicemi a neustálou technologickou inovací, která vede k tomu, že jejich látky jsou vysoce kvalitní, noblesní a do detailu propracované.

Co je BARBERIS?

Vitale Barberis Canonico patří mezi nejvýznamnější italské výrobce látek. Již od roku 1663 vyrábí materiály té největší kvality, které dováží do celého světa. BARBERIS tkanina se vyznačuje vysokou jemností a pochází z ceněného druhu ovcí Merino. Hlavní vlastnosti látky jsou pohodlí, měkkost a lehkost.

Co znamená označení SUPER 130´s?

Toto označení definuje kvalitu látky. Čím je číslo větší, tím je látka jemnější, tedy kvalitnější. Běžné konfekční obleky, které jsou z 100% vlny, bývají v kvalitě kolem SUPER 80´s. Naše obleky jsou v kvalitě SUPER 110´s, SUPER 120´s a SUPER 130´s.

Z jakého materiálu jsou boty?

Boty, které k oblekům a smokingům půjčujeme, jsou ručně šité, z kvalitní italské kůže. Najdete je ve třech barvách – matné černé, lesklé černé a tmavě hnědé. Boty můžete doplnit páskem ve stejné barvě i materiálu.

Z jakého materiálu jsou košile?

Košile jsou z 100% bavlny.

Z jakého materiálu jsou pásky?

Pásky jsou ručně dělané z kvalitní italské kůže.

Z jakého materiálu jsou kravaty a motýlky?

Kravaty a motýlky jsou z italského nebo anglického hedvábí. Luxusní vázanka krásně doladí váš outfit.

Zákaznická linka 792 309 916 [email protected]